Clienten van het Gezondheidshuis in Stadshagen zijn niet geheel tevreden over de privacy aan de balie van de apotheek, de wachttijden bij de huisarts en inspraak op plannen dat het Gezondheidshuis Stadshagen maakt. Dat blijkt uit een onderzoek dat is gedaan door ARGO Rijksuniversiteit Groningen. Het bureau hield het klanttevredenheidsonderzoek “Door cliënten bekeken” om het zorgcentrum te helpen zijn service te verbeteren.
Zwakke punten
Uit het onderzoek blijkt dat men een paar zwakke punten aanwijst bij het gezondheidscentrum, waaronder: Informatie over financiële afhandeling, tijdstippen aansluiten, informatie verstrekken over klachtenregeling, actief met de gezondheid in de wijk zijn en de privacy aan de balie. Met deze punten wil het Gezondheidshuis met de clienten in gesprek om te kijken waar er verbeteringen doorgevoerd kunnen worden.
Sterke punten
Het rapport noemt ook sterke punten van het Gezondheidshuis in Stadshagen. Daaronder vallen respect, zorgvuldig omgaan met persoonlijke gegevens, binnen vijftien minuten geholpen, geen tegenstrijdige informatie en aandacht. Meer informatie over het onderzoek vindt u op de website van het Gezondheidshuis.
Foto: Zwolle.nl